14.9.06

Zeka Özürlüler

Saat sabahın 3 ü. Sabahtan beri bu salak aletin başında oturdum. İşsiz olduğum için öylece oturuyorum. Salak salak pazarlama üzerine yazan blog sitelerine giriyorum. Aptal aptal ya kel yada şişman adamların o büyük laflarını okuyorum. hepsi düşüncenizi hemen gerçekleştirin gibi yazılar yazıyorlar ama sanki ya gerçek hayatta yaşamıyorlar yada hepsinin parası bol. Ama neden kendi yazdıklarını yapmayıp şişmanlıyor veya yaşlanıyorlar. Aslında bu da kendilerini pazarlamanın yeni yolu. İnsanların ihtiyacı olan şeyi vermek. Umut. Başarı öyküleri. Ama bunların hepsini yapıp başaramamış insanlar. Aslında o yazanlar bu insanlar ama okuyucu bunun farkında değil. Herkese umut aşılayan uzaylılar galiba bunlar. Onların dünyasında galiba ölüm yok. Ve aslında şişmanlamaları ve kel olmaları (hepsi çirkin) gidicekleri gezegende "ulan burda bi şey değildiniz diye biz sizi oraya gönderdik orda da birşey yapamadan geldiniz" lafını yiyecekleri için. Hele o şirin ev hanımı türü bloglar. Deli ediyor. Yemek tarifleri, yaşadıkları büyük deneyimler, gittikleri muhteşem yerler. Salaklar. Neyse yarın sabah kalkıp şu sabah programlarını izlicem. Bu arada yorumlara izin vermiyorum okuyan okusun sonra kapatsın. Niye yorum, fikrim değişmez ki. Ha kendini göstermek isteyen gerizekalılar varsa gitsin arkadaşlık sitelerine girsin.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home