14.9.06

Kibir En Sevdiğim Günah

Başlığın hiçbir alakası yok. Şeytanın avukatını izledim de. Sinir oldum. Sabahtan beri şu youtube denilen meretten bloga video koymaya çalışıyorum. Ya ben çok gerizekalıyım ya da benim blog informationım bayağı ağar. Ulan saatler oldu. Hala benim bilgiler gelmedi. Teknolojiyi iyice zorlaştırdılar. Bilgisayar denilen alet artık bilgi saymıyor fukara bilgileri sayarken zorlanıyor ve artık sinir etme aleti oldu. Altı üstü bir New Model Army videosu koyacaktım. Tabii teknolojinin bir nimeti bu video. Ben bu videoyu 10 sene önce rüyamda izliyordum. Senaryo alakasız. bende 51st de güzel bikinili bayanlar dolaşıyordu. Şaka bir yana bu videoyu, ne biliyim, geyikten farklı birşeyler için koyucaktım. Biraz sosyal sorumluluk, politika falan. Gene uzaylılar bence. ama şu şeytan mevzuda kafamı karıştırmıyor değil. Yani acaba beni engellemekte bir sebep mi var. Uzaylılar kesin. Neyse bu video 80 lerden. Evet şu almancı saçlar, dar kotlar, pantolana cep telefonu gibi takılan walkmanler, kaset çekmeler, vatkalı ceketler ve çok çirkin müzik grupları. Ama kaliteli müzik. Hayır şu blog olayına nasıl girdim. Msn bile zor zar yapıyorum. Daha msne gireli bir sene oluyor. Anlamadım. Neyse ben gene ağzımın suyu akarak alışveriş sitelerini geziyim. Bilgisayar da birazcık benimle aptallaşsın. Fukara daha alınalı doğru dürüst bilgi sayamadı. Ancak birkaç çizim işi gerisi hep eğlence,şehvet. İçelim sarhoş olalım. Sizde bunu düşünün. Yorum yok belki mail.Vampirlerde bunları yapabilir aslında?

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home